Obavijest

Collapse
No announcement yet.

Auto/moto news

Collapse
Istaknuta tema
X
X
  • Filter
  • Vrijeme
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by producent View Post
    to su obicne navlakuse koje narod pusi trkom....
    nek... fala im ...
    Varas se kolega.
    Od 2030 Njemacka autoindustrija (5 miliona uposlenih) prestaje proizvoditi motore na duzel i benzin sagorijevanje...samo elektroutomobili.
    Premija od 5.000 € je ogranicena , mislim do 2021..nisam siguran...ali benzinci ce ubrzo biti proslost, dizeli takodje.

    Comment


    • Originally posted by Titan View Post
      Varas se kolega.
      Od 2030 Njemacka autoindustrija (5 miliona uposlenih) prestaje proizvoditi motore na duzel i benzin sagorijevanje...samo elektroutomobili.
      Premija od 5.000 € je ogranicena , mislim do 2021..nisam siguran...ali benzinci ce ubrzo biti proslost, dizeli takodje.
      Ako se napravi dobar plan to se sve moze udesiti bez gubitaka samo sto ce naftna industrija popusiti i ne vjerujem da ce to proci tako lako. Elektroautomobil je mogao zazivjeti davno a problem punjenja akumulatora na duzim putovanjima se lako mogao rijesiti. Zamjenis na benziskoj (akumulatorskoj) stanici prazan i uzmes pun. Moj Merdjo C220 je neki dan prvi put poslije 12 godina vracen sa tehnicke kontrole zbog nekih gumifufnica i vrijeme je da ga penzionisem. Razmisljam o nekom hibridu. Mozda Toyota.
      послиjе Тита
      пливадон

      Comment


      • Originally posted by plivadon View Post
        Ako se napravi dobar plan to se sve moze udesiti bez gubitaka samo sto ce naftna industrija popusiti i ne vjerujem da ce to proci tako lako. Elektroautomobil je mogao zazivjeti davno a problem punjenja akumulatora na duzim putovanjima se lako mogao rijesiti. Zamjenis na benziskoj (akumulatorskoj) stanici prazan i uzmes pun. Moj Merdjo C220 je neki dan prvi put poslije 12 godina vracen sa tehnicke kontrole zbog nekih gumifufnica i vrijeme je da ga penzionisem. Razmisljam o nekom hibridu. Mozda Toyota.
        12 godina za mercedesa nije nikakva starost,a mufne nisu mudro slovo.
        220 cdi je masina koja moze bez po muke milion km pregaziti.

        Kod nijemaca je to svrsen cin sa motorima na bezinsko sagorijevanje kao i atomska industrija...gasi se...a bog zna dgew ce nas umma biti
        da ne prica o pedalama, moguce da ce i on neghdje u N. Zelandu zaglaviti...hahaha

        Comment


        • Originally posted by plivadon View Post
          Ako se napravi dobar plan to se sve moze udesiti bez gubitaka samo sto ce naftna industrija popusiti i ne vjerujem da ce to proci tako lako. Elektroautomobil je mogao zazivjeti davno a problem punjenja akumulatora na duzim putovanjima se lako mogao rijesiti. Zamjenis na benziskoj (akumulatorskoj) stanici prazan i uzmes pun. Moj Merdjo C220 je neki dan prvi put poslije 12 godina vracen sa tehnicke kontrole zbog nekih gumifufnica i vrijeme je da ga penzionisem. Razmisljam o nekom hibridu. Mozda Toyota.
          ... predji na E klasu ,min. 5. cilindara .... ako ces da vozis Mercu ....
          ...to nije merca ....

          Comment


          • Originally posted by producent View Post
            ... predji na E klasu ,min. 5. cilindara .... ako ces da vozis Mercu ....
            ...to nije merca ....
            Zato pravi auto: Volvo - D5

            Comment


            • Originally posted by Franjo View Post
              Zato pravi auto: Volvo - D5
              Jest D ... samo uzima mnogo previse ...
              ..ljudi koji ga imaju,grdno su se pokajali ....

              Comment


              • Originally posted by producent View Post
                Jest D ... samo uzima mnogo previse ...
                ..ljudi koji ga imaju,grdno su se pokajali ....
                Verzija od 205 KS ima problema sa hladjenjem.
                Inace je volvov pekoklipni motor odlican.

                Ja vozim monoturbo motor sa 175 KS. Potrosnja oko 7,5 l

                Za auto od sokoro pa dvije tone to i nije mnogo

                Comment


                • 7.5 l na dvije tone?

                  Sad zsmisli da mu je skinuti 800kg, sa novom tehnologijom sigurnosne sasije? Svi se mi varamo u sopstvenim ubjedjenjima. Auto industrija je poput kecapa iz mekdonaldsa.
                  ''Čovjek je uvijek slobodan na nečiji tuđi račun.''

                  Comment


                  • Originally posted by Simply Red View Post
                    7.5 l na dvije tone?

                    Sad zsmisli da mu je skinuti 800kg, sa novom tehnologijom sigurnosne sasije? Svi se mi varamo u sopstvenim ubjedjenjima. Auto industrija je poput kecapa iz mekdonaldsa.
                    Ipak je auto od 2 tone sigurnije nego li karting od par kg...

                    ko je imao sudar, zna o cemu pricam

                    Comment


                    • Originally posted by Franjo View Post
                      Ipak je auto od 2 tone sigurnije nego li karting od par kg...

                      ko je imao sudar, zna o cemu pricam

                      Heheh, kao sto vec rekoh. Kecap !

                      I karbonski diskovi su nekad bili samo san o mogucem napretku. O uvidu u autoindustriji ne mogu pricati, zatvorit ce me komunisti zbog spijunaze, i sta cu onda kukala mi majka
                      ''Čovjek je uvijek slobodan na nečiji tuđi račun.''

                      Comment


                      •  
                        ''Čovjek je uvijek slobodan na nečiji tuđi račun.''

                        Comment


                        • Iako u Bugattiju vjeruju kako će Chiron uskoro naslijediti Veyrona kao najbrži automobil na svijetu, najozbiljniji rival najavljuje iznenađenje. U pitanju je Hennessey Performance koji je već nekoliko puta pokušao zapapriti rivalima. Najnovija fotografija jasno sugerira da bi njihov Venom F5 morao ići preko 300 mph, odnosno 482 km/h. Podsjetimo, Bugatti je najavio obaranje brzinskog rekorda za iduću godinu, ali je i jasno potvrdio kako sasvim sigurno neće dostići brzinu od 300 mph. Amerikanci se, pak, nadaju da bi novim hipersportakom teksaškog tunera mogli osvojiti tron na duže vrijeme..


                          Comment


                          • Vijest iz svakodnevnice

                            BMW, sa modelom Mini povlaci produkciju iz Engleske. Izlaskom iz EU i duplim oporezivanjem, auto postaje preskup proizvod.

                            U razmatranju su dvije opcije.

                            Kina ili Rusija ?

                            Rusija zbog transportnih prednosti blagi favorit, sa druge strane, Kina vec zadobila povjerenje sa uspjesnom proizvodnjom ostalih modela iz palete proizvodjaca.
                            ''Čovjek je uvijek slobodan na nečiji tuđi račun.''

                            Comment


                            • Originally posted by Simply Red View Post
                              Vijest iz svakodnevnice

                              BMW, sa modelom Mini povlaci produkciju iz Engleske. Izlaskom iz EU i duplim oporezivanjem, auto postaje preskup proizvod.

                              U razmatranju su dvije opcije.

                              Kina ili Rusija ?

                              Rusija zbog transportnih prednosti blagi favorit, sa druge strane, Kina vec zadobila povjerenje sa uspjesnom proizvodnjom ostalih modela iz palete proizvodjaca.
                              Veće tržište logično je što bi rekao Combe

                              Comment


                              • Da ga Ckalja vidi

                                http://www.slobodna-bosna.ba/vijest/...u_od_foto.html
                                ''Čovjek je uvijek slobodan na nečiji tuđi račun.''

                                Comment

                                Unconfigured Ad Widget

                                Collapse
                                Working...
                                X